pre-feelings - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Pauline Groot - WaarBenJij.nu pre-feelings - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Pauline Groot - WaarBenJij.nu

pre-feelings

Door: paulinedegroot

Blijf op de hoogte en volg Pauline

18 Maart 2010 | Nederland, Arnhem

Zo. Ik ben er helemaal klaar voor. Denk ik... Ik heb de allerlaatste dingen vandaag geregeld: geld gewisseld, zorgen dat er kopiën zijn van mijn persoonlijke gegevens en nu ligt mijn Ipod nog lekker aan de oplader. Hoewel alles theoretisch gezien in orde is, blijf ik wel om de zoveel uur mijn koffer checken.

Ik heb er zin in! Maar ik zie nogal op tegen de vliegreis. In totaal zo'n 35 uur, met de wachturen inbegrepen. Normaal kan ik me thuis altijd heel goed vermaken, maar ik ben bang dat ik tijdens die vliegreis me op een gegeven moment toch écht ga vervelen.

Wat een gek weer is het vandaag, hè? Eerst onbewolkt met een fijne zon en zo'n 15 graden, dan weer bewolkt en een graad of 13. Hopelijk is het weer in Sydney iets beter. Al zou volgens Cathaleyne een cycloon richting Australië razen. Nou heb ik op internet even rondgekeken en bij de weersverwachting van Sydney zijn allemaal zonnetjes getekend. Ik ben dol op zonnetjes!

Vanavond nog even de laatste mensen gedag zeggen en dan begint het morgenvroeg toch echt. En als ik typ vroeg, dan meen ik ook echt VROEG! Voor mij dan. Ik houd van slapen en de laatste tijd kon ik gerust in mijn nest blijven liggen tot een uur of 1 's middags. Over het algemeen word ik dus niet vrolijk van opstaan rond 6 uur.
Wish me luck!

  • 19 Maart 2010 - 19:07

    Je Moeder:

    Ja meid, daar ga je dan, zonder omkijken door de paspoortcontrole... Geeft niks, ik kon je toch niet goed zien vanwege de tranen. 't Is niet niks, je jongste te zien vertrekken naar de andere kant van de wereld. Weer thuis konden we op teletex zien dat je praktisch op tijd bent opgestegen.
    Maak er een mooie tijd van, waar je later met veel plezier aan zult terugdenken.

  • 20 Maart 2010 - 07:46

    Pim:

    Welcome to Australia!
    Did you have a good trip?
    Is sleeping in Australia a national sport?

  • 20 Maart 2010 - 17:07

    Eef:

    waaaaah je bent er al (bijna)! hopelijk zet je je telefoon nog even aan, was mn smsje niet voor niks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2010

Komen en gaan

23 Mei 2010

Ups and Downs

15 Mei 2010

Beesten en Bemercise

03 Mei 2010

Aaahh, rust.

24 April 2010

Karaoke en meer...
Pauline

Actief sinds 13 Maart 2010
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 10056

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 03 September 2012

Glasgow Student Life

19 Maart 2010 - 20 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: